עדן שניידרמן
קצת עליי
עדן, 22 אופקים. אני הקול הרגוע שמתקשרת לשאול אתכם איך היה השירות שקיבלתם. בכל יום אני מדברת עם מאות לקוחות שקיבלו שירות מבעלי מקצוע דרך קליבר, שואלת איך היה, מקשיבה באמת ומנסה להבין גם את מה שלא תמיד נאמר במילים.
מה אני עושה בקליבר
תפקיד: נציגת קשרי לקוחות ודירוגים
אני אחראית לוודא שכל לקוח שיצר קשר דרך האתר, באמת קיבל שירות, ואם כן, איך הוא הרגיש עם זה. אני לא עובדת עם טפסים אוטומטיים, אלא עם שיחות טלפון אישיות, שמובילות להעלאת חוות דעת מדויקת, כנה ומבוססת על מה שהלקוח באמת עבר. אני כותבת את מה שהוא אומר, בדיוק כמו שהוא מרגיש, ודואגת שזה יעלה לדף של בעל המקצוע, כי האמון באתר נבנה דרך כל מילה ומילה.
מה חשוב לי באמת
מה שחשוב לי באמת זה להיות הצד שמקשיב, לא כדי לסמן וי, אלא כדי לשפר. אני מאמינה ששקיפות נוצרת מהקשבה אמיתית, ושמאחורי כל דירוג יש סיפור. התפקיד שלי הוא לתת לסיפור הזה במה.
מה אנשים אומרים עליי
"רגועה, חדה, שואלת את השאלות הנכונות."
"יש לה יכולת לקלוט את הסאבטקסט ולעבד אותו בצורה הכי מקצועית שיש."
"אם עדן העלתה את הדירוג, אפשר לסמוך עליה."
קליבר בעיניי
קליבר בשבילי זו מערכת יחסים. בין הלקוח לספק, בין השירות לציפייה, ובין מילה אחת טובה לאמון שלם. כל שיחה שאני עושה היא עוד לבנה בבניין הזה, ואני גאה לקחת בזה חלק.
מחוץ לעבודה
📚 אוהבת לקרוא ולהעמיק.
🌿 מוצאת שקט בטיולים בטבע.
🎧 נהנית ממוזיקה מרגיעה ושיחות עומק.
☕ חובבת קפה טוב, בעיקר כשיש זמן לשתות אותו לאט.
משפט שמלווה אותי
"ככל שמקשיבים יותר, מבינים יותר, וכשמבינים יותר, גם אפשר לשנות."
